MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

Monday, April 18, 2011

ALHAMDULILLAH....


Saya terpanggil utk menulis entry ni bila byk hal2 yg saya dgr ttg kes2 mistik yg berlaku di kalangan bakers.Alhamdulilah Allah melindungi kami sekeluarga dr hal2 yg sedemikian.

Di kalangan students2 saya,ada yg pernah berguru dgn bakers2 yg lain,kemudian berguru dgn saya pula utk menimba pengalaman yg berbeza. Alhamdulillah,syukur dgn kepercayaan itu.

Bg yg pernah berguru dgn bakers yg lain,kdg2 mereka bercerita,si polan2 ni pernah terkena gangguan sihir dr org yg tidak berpuas ati dgn sikap atau kejayaan si polan2 tersebut...dan yg paling menakutkan bila saya dgr,ada kalangan bakers2 ni yg di"buat" oleh student sendiri...nauzubillah..

Bila terdengar cerita mcm tu,saya bersyukur yg tak terhingga kerana Allah taala mempertemukan saya dgn hamba2nya yg baik hati,yg berbaik sangka,yg mudah berkawan dan x menyimpan sifat dengki mahu pun irihati dgn kejayaan org lain sebagai student2 saya.Hubungan kami baik walaupun selepas kelas,berkongsi byk hal,dan yg paling penting,berkongsi rezeki....Syukur ya allah....kami menjadi sahabat....bukan setakat guru dan murid.Itulah yg saya impikan selama ni sejak saya membuka kelas baking.Dipertemukan dgn org2 yg mempermudahkan urusan saya dan memanjangkan silaturrahim.

Kepada diri saya,suami,anak2 saya,keluarga saya,student2 saya,rakan2 dan bakal2 student ,suka saya utk mengingatkn,ingatlah....bila kita telah mengambil ilmu seseorang,dia ialah guru kita..hormati guru kita,bercakap yg baik tentangnya..dan yg paling penting,jgn lah irihati...dia ialah guru kita...

Wassalam....



Lots of Love , Mummy Amelynn

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...