MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

Wednesday, April 14, 2010

AKU , AMELYNN DAN ......

Malas tul lah arini nk upload gambar utk entry org oder ...egeggege...esok jer lah .....smlm dahlah tdo lambat siapkan org oder Blueberry Cheese Brownies ,mlm ni mcm kena jadi burung antu lagi siapkn Triple Choc ngan Bluberry CheeseTart org oder.....Darling , nak bibik indonnnnn......bibik Myanmar pun boleh lahhhhh...tlg basuh pinggan ...dh naik kembang jari jemari i ni membasuh pinggan ...hu3....

Ha , ni saja nk borak2 kosong ....pasal aku ler ....aku pelik arrr ...kebelakangan nih , knp ek aku leh terjebak ngan satu kegiatan nih....aku mmg pelik tul , aku leh terjebak ngan English2 Cottage ni ha ...hi3....mmg aku minat pun tapi sejak Amelynn besar aku dh malas dah nk nambah2 deco2 kat umah tu , Amelynn ni kalau dtg hangin puting beliung dia , habis semua dia haruk , cermin kabinet TV tu , hasil keje tangan dia lah , abis semua pecah ....sofa pun gtu jugak , Encik Ariff dr last year nk tukar sofa baru , asyik tergendalaaaaa jer , semua gara2 dak debab Amelynn tu ....aku pilih kaler pastel , Encik Ariff kata nnti Amelynn mkn coklat , tgn kotor lap kat situ , aku pilih kerusi jati , Encik Ariff kata nnti Amelynn calarkan guna pen ke pensel ke pembaris ke ...hu3....so camner ? Nk tunggu Amelynn kawin kot baru leh tukar sofa baru...ha3...poyo mummy kau....


Kesudahannya , umah aku punya deco macam tu jer lah , sama jer dh 4 thn ( ikut umur Amelynn ) ..hik3...takde bertukar2...last beli perabot baru , tulah almari mahogany tu , tu pun puas aku ulang alik kuar masuk kedai tu , pastu buat2 muka sedih , baru Encik Ariff bg green light beli almari tu  , tu pun Encik Ariff dh awal2 sound , raya tahun ni umah kita pakai bamboo blind jer Yang , pastu takyah tukar karpet , beli jer tikar Sarawak tu....adohaiiiii....karpet semua letak jer dlm stor mainan .....pehhhhh.....ikutlah Darling....janji rock !!



Nilah perabot terakhir yg aku beli tu.... sila abaikan langsir yg ala2 skirt pendek Tina Turner tu (ni kes malas nk cari langsir dlm stor ,pastu main amik jer apa yg nampak depan mata ...n hasilnya , langsir ala2 skirt pendek Tina Turner....ha3)







With Luv ,

Ms Nelly




Lots of Love ,

Mummy Amelynn

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...