MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

Thursday, May 6, 2010

KENA TAGGED NGAN AZRUL - DAH LAMBAT BARU AKAK TERHEGEH2 NK TULIS ENTRY NI EK ....

First time nih kena tagged nih , aku pun tak tau tagged2 ni benda alah apa , egeggegeg...klu yg social website TAGGED tu aku tau ler , aktiff oooo dulu kat TAGGED tu , zaman2 kebosanan keje sorang2 takde clerk nk temankan aku gosip2 liar kan .....egeggegege....

Azrul yg tagged aku nih, silalah guling2 ke blog dia yer ..mcm2  benda yg boleh dibaca kat situ , klu ada pertanyaan tentang IT pun Azrul leh tolong yerrr...(ceh , pandai jer akak ni ek , Azrul  )

 Ok , apa nk kena buat bila dh kena tagged ni yer ? ha jom kita tgk...

1) Adakah Anda Happy Sekarang ?

     Of course aku  tgh happy , lagi 24  hari jer tinggal utk aku bergelar EO ni , lepas ni aku dh jadi homemaker ...yeeehaaa ...mmg tulah cita2 aku dr 4 thn lps , nk jadi homemaker....bestnyerrrr....


2) Kenapa Anda Happy ? 

    Aku happy sbb pagi2 aku takyah lah kelam kabut nk racing gi keje lagi , pastu nk ngadap muka bos aku yg keje dia baca paper dr pagi smpi ptg pastu bila ada problem mulalah melenting satu dunia , padahal dia tak tau pun problem tu dr mana ....(aku tak kisah pun tulis mcm ni sbb bos aku gerenti tak baca blog aku nih...egegegege...sbb dia tak tau pun aku ada blog...hu3)..pastu aku happy sbb nanti  leh guling2 ngan Amelynn atas katil smpi rasa2 nk bangun baru bangun ....bestnyeeee......

3 ) Apakah Benda Yg Boleh Membuat Anda Happy ?

     Bila Darling ada kat umah , bila leh gelak2 ngan anak2 n Darling , bila order kek mencurah2 masuk smpi nk pitam kat dapur , bila dapat pegi ke Makkah ngan mak,Darling n anak2...


4) Pernahkah Anda Menerima Tag ?

    Tak pernah ...egeggegege...


5) Nyatakan warna yg anda suka

    Pink ... is my new obsession , pink is my favourite crayon , pink..it was love at first sight, yehh pink , i could turn off the light.... Pink ler..egeggege...

6) Berikan 6 org yg anda mahu tag

    1) NickChun aka Naomei
    2) Puan Farah Fazrin
    3) Kak Norma (NJ )
    4) Eija Coklat Kluang
    5) Kak Anne
    6) Kak Leen Loyangkuih


7) Nyatakan sifat org yg anda tag

     Memandangkan vitamin M aku sgtlah overdose , korang gi jer lah kat blog diaorg2 yg aku dh tag tu utk memantau sifat2 diaorg tu yek....malas ler nk taip panjang2...egegegge...

8) Adakah anda happy dgn apa yg anda ada?

    Alhamdulillah setakat ni mmg happy sgt2 , tp klu nk double happiness , tunggu ler Darling present kan satu
Nissan Fairlady ke...egeggege....


Ha tu jer lah yer.....tata....



Lots of Love , Mummy Amelynn

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...