MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

Wednesday, December 15, 2010

BATERI

Semalam dh janji ngan my fren,Miza, nk pegi Ming Huat beli barang kek...bila nk start enjin keta...kosong..tarak apa2 respon....

Waduhhh...aku mula bebel sorang2..dh 2 minggu pesan ngan Encik Ariff suh tukar bateri keta ni...tetiba budak debab Amelynn tu dh berdiri kat sebelah aku ..

"Kenapa keta mummy tak idup?"

"Bateri kong lah dik"

"Bateri kong tu apa?"

"Bateri kong tu maknanya bateri dah weak, dah rosak takleh guna, kena tukar bateri baru"

" Oooooo....jap eh Mi, adik amik bateri jap,adik ada byk bateri"

Amelynn lari2 masuk dlm umah.Tak sampai 3 minit dia peluh2 datang dekat aku, tunjukkan tangan dia kat aku...penuh ngan bateri AA,AAA...bateri jam tangan kakak dia pun ada.....

Hu3.....nk nangis aku rasa.................









Lots of Love , Mummy Amelynn

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...