MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

MY NAME IS NORLI N THIS IS MY BLOG

Thursday, December 16, 2010

HALUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS







Sejak iklan NESCAFE yg Harith Iskander berlakon tu ditayangkan di TV, setiap kali jugak klu nampak org berkepala botak lalu, Amelynn akan jerit kuat2..."Mummy..halusssssssssssss"...


 Smlm pegi mkn kat McD.Kat blkg table kami tu ada sorang abg ni, kepalanya botak licin.

Amelynn tgh main2 atas kerusi sambil mkn burger tetiba jer dia jerit.... "Mummy...halussssss"....siap tangan dia tunjuk2 kat abg tu....aku tgk kat abg tu, ngam2 aku tgk,abg tu pun tgk aku...Amelynn still lagi tunjuk2 sambil cakap halussssssssssssssss.......

Aku punyalah tak  tahan, aku senyum2 dulu, pastu aku toleh blkg, gelak sakan...bukan gelakkan abg tu sbb kepala dia botak....aku gelak sbb Amelynn sambil ckp halusssssssssssss tu dia siap buat lakonan semula mcm Harith Iskander buat....gosok2 kepala dia....

Utk abg halusssss tu, sori yer bang...bukan gelakkan abg tau....hi3...








Lots of Love , Mummy Amelynn

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...